Anunț concurs
anunt concursAnunț concurs secretar
ȘCOALA GIMNAZIALĂ RĂCĂCIUNI cu sediul în localitatea RĂCĂCIUNI, str. Atta Constantinescu, nr. 855, organizează concurs de ocupare a următorului post:
1 POST SECRETAR – post contractual vacant pe perioada nedeterminată, conform legislației in vigoare.
Concursul se va desfășura la sediul ȘCOLII GIMNAZIALE RĂCĂCIUNI, astfel:
– Proba scrisă: 15.01.2021 ora 09.00
– Proba practică : 15.01.2021 ora 13.00
– Proba interviu : 20.01.2021 ora 09.00
Condiții specifice pentru participarea la concurs pentru SECRETAR : Studii medii/superioare.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta dosarul de înscriere pana la data de 05.01.2021, la secretariatul unității.
Relatii referitoare la organizarea concursului:
Date contact: 0234251252, 0748156022
E-mail: samracaciuni@gmail.com
Calendarul de desfăşurare a concursului de ocupare a postului de secretar, durata contractului individual de muncă nedeterminat – post vacant
Nr. crt. | Etapa de concurs | Data / perioada | Ora | Locaţia |
1 | Depunerea dosarelor candidaţilor | 21.12.20.-05.01.21 | 9,00 – 13,00 | Secretariat |
2 | Selecţia dosarelor | 06.01.2021 | 9,00 – 12,00 | |
3 | Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor | 06.01.2021 | 12,30 | Avizier |
4 | Depunerea contestaţiilor | 06.01.2021 | 13,00 – 14,00 | Secretariat |
5 | Afişarea rezultatelor contestaţiilor | 06.01.2021 | 15,30 | Avizier |
6 | Proba scrisă | 15.01.2021 | 9,00 | Sala de examen |
7 | Proba practică | 15.01.2021 | 13,00 | Sala de examen |
8 | Afișarea rezultatelor | 18.01.2021 | 10:00 | Avizier |
8 | Depunerea contestaţiilor în urma susţinerii probei scrise | 18.01.2021 | 11:00 – 12:00 | Secretariat |
9 | Afişarea rezultatelor contestaţiilor | 18.01.2021 | 15,00 | Avizier |
10 | Susţinerea interviului | 20.01.2021 | 9,00 | Sala de examen |
11 | Afişarea rezultatelor după susţinerea interviului | 20.01.2021 | 12,00 | Avizier |
12 | Depunerea contestaţiilor în urma susţinerii interviului | 20.01.2021 | 12,30 – 13,00 | Secretariat |
13 | Afişarea rezultatelor în urma contestaţiilor | 20.01.2021 | 15,00 | Avizier |
14 | Afişarea rezultatelor finale | 20.01.2021 | 16,00 | Avizier |
CONDIȚIILE GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
- a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
CONDIȚIILE SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
- Studii : medii/superioare ;
- Vechimea în specialitate: nu se solicită;
- Cunoștințe de operare Microsoft Office Excel și Word (calcul tabelar, întocmire grafice, editarea texte) și cunoștințe de utilizare e-mail;
- Cunoștințe de utilizare a softurilor specifice activității din învățământ: EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
- Cunoștințe privind încadrarea personalului din învățământ;
DOCUMENTE DE ÎNSCRIERE:
- Cerere de înscriere
- Copia actului de identitate
- Copii ale actelor de studii (diplomă bacalaureat, diplomă licenţă, atestate)
- Copia certificatului de naştere
- Copia certificatului de căsătorie (dacă e cazul)
- Hotărâre judecătorească pentru schimbarea numelui (unde este cazul)
- Copia carnetului de muncă / Raport salariat REVISAL
- Cazier judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale
- Adeverință care să ateste starea de sănătate (de la medicul de familie)
- Curriculum vitae – model european însoţit de documente justificative
Copiile solicitate vor fi însoţite de documentele în original pentru conformitate cu originalul.
TEMATICA
- Organizarea sistemului de învățământ preuniversitar
- Încadrarea personalului în învățământul preuniversitar
- Particularități ale salarizării în învățământul preuniversitar
- Actele de studii-tipuri, condiții de eliberare, modul de completare
- Duplicate ale actelor de studii
- Documente școlare
- Acordarea burselor școlare, Euro 200 și a altor ajutoare sociale pentru elevi
- Arhivarea și circuitul documentelor
- Întocmirea și gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR
B I B L I O G R A F I E
- Legea 1/ 2011 – Legea educației naționale cu completările și modificările ulterioare
- Regulamentul de organizare și funcționare a unităților din învățământul preuniversitar
- Legea 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice cu completările și modificările ulterioare
- Legea 63/2011 privind încadrarea și salarizarea personalului didactic ți didactic auxiliar, actualizată
- Legea 153/2017 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
- HG 250/1992 actualizată – privind concediile de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare
- HG 286/2010 și HG 1027/2014 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a condițiilor de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
- Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihnă pentru personalul didactic aprobate cu Ordinul 5559/7.10.2011
- Legea 263/2010 actualizată – privind sistemul unitar de pensii publice
- HG 1294/2004 – acordarea ajutorului financiar ”Euro200”
- Ordin 5576/2011 și ordin 3470/7.03.2012 privind criteriile generale de acordare a burselor elevilor din învățământul preuniversitar de stat
- Ordin 5565/31.10.2011 – Regulamentul privind regimul actelor de studii și al documentelor școlare gestionate de unitățile de învățământ preuniversitar
- HG 500/2011 și HG 905/2017 privind Registrul general de evidență al salariaților
- Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările și completările ulterioare
- Legea 16/1996 Legea Arhivelor Naționale
CONCURSUL VA CONSTA ÎN URMĂTOARELE ETAPE:
- Selecția dosarelor
- Proba scrisă – 100 de puncte
- Proba practică- 100 de puncte
- Interviu – 100 de puncte
Candidații trebuie să obțină minim 50 de puncte la fiecare probă. Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a celor trei probe. Se consideră admiși candidații care au obținut cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.